דף הבית טיפים והמלצות לנקות את הבית כמו מקצוענים עם מוצרי ניקיון לבית

לנקות את הבית כמו מקצוענים עם מוצרי ניקיון לבית

הניקיון של הבית הינו חשוב ביותר מסיבות רבות, והראשונה שבהם היא היגיינה. ניקיון הבית כולל לא מעט דברים שעבורם צריך מוצרי ניקיון לבית.

מוצרי ניקיון לבית
מוצרי ניקיון לבית

הניקיון של הבית הינו חשוב ביותר מסיבות רבות, והראשונה שבהם היא היגיינה. ניקיון הבית כולל לא מעט דברים שעבורם צריך מוצרי ניקיון לבית. ניקיון הבית באופן כללי כולל לא מעט דברים כגון ניקיון המטבח, ניקיון האמבטיה, שירותים ועוד. על מנת להצליח במשימת הניקיון חשוב לדעת כי יש מוצרי ניקיון לבית המותאמים לכל סוג של ניקיון. למשל ניקיון משטחי נירוסטה יעשו עם חומרי ניקוי ייעודיים השונים מאלו המיועדים לטקסטיל. לכן בבואכם לרכוש מוצרי ניקיון לבית יש לוודא שהם מתאימים לצרכים שלכם.

 

בחירת מוצרי ניקיון לבית מחייבת ידע ומקצועיות

כאמור יש מגוון מוצרי ניקיון לבית אשר מותאמים לכל סוג של משימה ולכן חשוב מאוד לבחור את החומר המתאים לסוג המשימה. יש הבדלים משמעותיים בין סוגי החומרים השונים ועל מנת לבחור נכון מוצרי ניקיון לבית מומלץ להתייעץ עם החנות המשווקת. על מנת להקל עליכם בבחירת מוצרי ניקיון לבית שיתאימו למשימה הנדרשת ריכזנו כמה כללי בסיס שיעזרו לכם:

מה מנקים – הגדרת השטח או המשטח המיועד לניקוי חשובה ביותר ותשפיע על סוג חומר הניקוי שיהיה בשימוש, המשטחים שונים ביניהם גם אם נדמה לכם שלא, רצפת שיש שונה מאריחי קרמיקה והם שונים מגרניט פורצלן. חומרי ניקוי לנירוסטה לא יתאימו למשטחי שיש או עץ, וכך הלאה.

כמה מנקים – גודל השטח המיועד לניקוי ישפיע על כמות החומר שתצטרכו, ברור שניקיון לבית שלם לאחר שיפוץ או בנייה יצרוך כמות חומר כפולה או אפילו משולשת.

איך מנקים – קיימים אין ספור אפשרויות ליישום מוצרי ניקיון לבית, יתכן שהפעולה תתבצע אופן ידני או לחילופין עם ציוד ניקיון. חשוב לציין זאת בעת הרכישה.

 

זהירות! מוצרי ניקיון לבית יכולים גם להזיק לכם

באופן כללי מוצרי ניקיון לבית עשויים מכימיקלים שונים ותערובות כימיקלים, גם אם מדובר על חומרי ניקוי העשויים מחומרים טבעיים עדיין אין זה אומר שאתם יכולים לשתות כוסית ממנו. חומרים אלו נמצאים לרוב בריכוזים שונים ובמיוחד אם אלו מיועדים למגזר המקצועי שם ריכוז החומרים גבוה יותר. על כן חובה לשמור על כללי זהירות מחמירים בכל הנוגע אל מוצרי ניקיון לבית, לנעול אותם בארון רחוק מהישג ידם של ילדים, לדאוג להשליך אריזות לפח ובשום אופן לא להשתמש בכלי אחסון לא מתוייגים כמו להעביר אקונומיקה לבקבוק שתייה מבלי לרשום זאת. בכל מקרה ההמלצה הגורפת היא להתייעץ עם החנות המוכרת או עם בעלי מקצוע לפני שימוש במוצרי ניקיון לבית.