דף הבית מאמרים מקצועיים שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא. ככה תבחרו חומרי ניקוי לפסח

שמחה רבה שמחה רבה, אביב הגיע פסח בא. ככה תבחרו חומרי ניקוי לפסח

פסח חג האביב ללא ספק מביא איתו רוחות של שינוי, בין אם זו אווירת ההתחדשות או רוחות האבק שדואגות להגיע מיד לאחר הניקיונות. אבל המאפיין הבולט ללא ספק הוא שיגעון הניקיון. אנחנו ממש להוטים לעבור חדר חדר, פריט פריט ומדף מדף על מנת לסדר, לנקות ולחדש.

מוצרי ניקיון
מוצרי ניקיון

פסח חג האביב ללא ספק מביא איתו רוחות של שינוי, בין אם זו אווירת ההתחדשות או רוחות האבק שדואגות להגיע מיד לאחר הניקיונות. אבל המאפיין הבולט ללא ספק הוא שיגעון הניקיון. אנחנו ממש להוטים לעבור חדר חדר, פריט פריט ומדף מדף על מנת לסדר, לנקות ולחדש. חשוב להבין כי יש צורך בהתאמת חומרי ניקוי למה שאנו עומדים לנקות מהסיבה הפשוטה שאנו עלולים לגרום נזק, כך למשל אם נשתמש באקונומיקה לניקוי בד נעשה בו כתם או נשתמש בחומר ניקוי חומצי לניקוי קרמיקה סביר להניח כי התוצאה תהיה בלתי הפיכה, יחד עם זאת יש לא מעט חומריי ניקוי המאפשרים ניקיון רוחבי ללא הפרדה אולם בכל מקרה תתייעצו עם החנות ממנה אתם עומדים לרכוש חומרי ניקוי ובקשו לדעת מה מתאים למה. בהמשך נסביר איך נוכל להימנע מרכישת חומרי ניקוי שאינם מתאימים ואופן התאמת חומרי ניקיון למה שאנו עומדים לנקות.

בחירת חומרי ניקוי איכותיים

בדומה לכל דבר איכות קובעת את התוצאה, בחירת חומרי גלם איכותיים להכנת עוגה תשפיע באופן ישיר על הטעם, כך גם לגבי בחירת חומרי ניקוי איכותיים אשר ישפיעו על התוצאה. אולם צריך להבין כי לא כל חומר איכותי ככל שיהיה יתאים לכל משטח שנרצה לנקות. ננסה ראשית להבין אילו חומרים קיימים ואין להבחין ביניהם. חומרי ניקיון מחוייבים על פי משרד הכלכלה להיות מסומנים עם תוויות המציינות את סוג החומר שנמצא במיכל / אריזה, ההוראות חייבות להיות בשפה העברית כאשר אל התווית מצורפים שם היבואן / יצרן / משווק ודרכי ההתקשרות אליו. אלו הסימונים שיופיעו (אחד או יותר) על גבי האריזות:

 

חומרים מסוכנים – גורמים נזק לסביב

חומרים קורוזיביים – חומצות וחומרים מעכלים אחרים

חומרים רעילים – חומרים הגורמים להרעלה בבליעה או שאיפה

חומרים מזיקים – כל חומר שגורם לנזק פיזי

חומרים דליקים – חומר בעל סבירות להתלקח כגון תרסיסים

חומרים נפיצים – בעלי סכנת התפוצצות.

אלו חומרי ניקוי שאתם צרכים לניקיונות פסח ובכלל טוב שיהיו בבית

על מנת להקל עליכם בבחירת חומרי ניקוי ריכזנו לפניכם את העיקריים שבהם המהווים בסיס לכל בית ללא קשר לעונות השנה או החג שעומד בפתח:

חומר להסרת כתמים מבדים וטקסטיל – הספות שלנו נוטות להתלכלך, לא משנה אם הבד נחשב לרחיץ או א, כתמים יהיו עליו בסופו של דבר ולכן מומלץ להחזיק חומר להסרת כתמים מטקסטיל.

חומר לניקוי נירוסטה – מאוד שימושי לכלי המטבח כמ סירים או תנורים. 

חומר להסרת אבנית – אבנית שמצטברת מונעת מהקומקום או הסיר לעבוד כראוי, אל תמהרו לזרוק כלי שיש בו אבנית מכיוון שעם החומר הנכון תחדשו את הכלי שלכם.

מטליות ניקוי – מגוון הסוגים מאוד גדול, חומרי ניקוי רבים נחסכים על ידי שימוש עם מטליות ניקוי הטבולות בחומרי ניקיון.

חומר לניקוי חלונות – "כחול לחלונות" חומר מנקה ומבריק חלונות ומשטחי זכוכית ללא השארת סימנים.

חומר לניקוי רצפות / פרקטים – כאן מאוד חשוב להקפיד ולבדוק מה החומר הנכון והמתאים ביותר עבורכם על מנת שלא חלילה תגרמו נזק לרצפה שלכם.

 

יש לכם התלבטות לגבי חומרי ניקוי? פנו לצוות החנות שלנו ושאלו על החומרים שאתם עומדים לרכוש אל תתביישו לשאול את השאלות רק כך תבטיחו לעצמכם ניקיון איכותי ובטוח.