דף הבית מאמרים מקצועיים ניקיון מקצועי עושים רק עם חומרי ניקוי מקצועיים

ניקיון מקצועי עושים רק עם חומרי ניקוי מקצועיים

תקופת הקורונה ללא ספק הביאה איתה חסרונות ויתרונות רבים, הבולט שבהם הוא ללא ספק הדגשים שלנו לגבי היגיינה וניקיון. אולי תמיד הייתה מודעות אך במיוחד בתקופת הקורונה. הניקיון הפך להיות גולת הכותרת בתחומים רבים ובמיוחד בסביבה הקרובה שלנו. רבים בתקופה האחרונה החלו לחפש פתרונות ניקוי איכותיים ומקצועיים יותר בד בבד עם הוזלת ההוצאות לצורכי ניקוי.

מוצרי ניקיון לבית
מוצרי ניקיון לבית

תקופת הקורונה ללא ספק הביאה איתה חסרונות ויתרונות רבים, הבולט שבהם הוא ללא ספק הדגשים שלנו לגבי היגיינה וניקיון. אולי תמיד הייתה מודעות אך במיוחד בתקופת הקורונה. הניקיון הפך להיות גולת הכותרת בתחומים רבים ובמיוחד בסביבה הקרובה שלנו. רבים בתקופה האחרונה החלו לחפש פתרונות ניקוי איכותיים ומקצועיים יותר בד בבד עם הוזלת ההוצאות לצורכי ניקוי. אם בעבר היחסית לא רחוק היינו מזמינים חברה מקצועית לניקוי ספות או שטיחים הרי שכיום עם קצת ידע, יכולת וחומרי ניקוי מקצועיים נוכל לעשות זאת בעצמנו. חשוב לציין כי לא כל סוג של חומרי ניקוי מתאים לשימוש ביתי יש חשיבות גדולה לגבי קבלת ייעוץ מקצועי מהחנות ממנה אנו רוכשים חומרי ניקוי. כך למשל אחד מהדברים שבולטים לעין שלנו בבית הוא ללא ספק השטיח או הספה, ברגע שיש להם כתם הוא צורם לעין שלנו. יש מספר דרכים לנקות ספות והצלחת הניקיון תלויה בידע שלנו וגם בשימוש עם חומרי ניקוי מתאימים. 

 

הכירו את G-470M הבולט בין חומרי ניקוי מקצועיים לכל סוגי הבדים

ללא ספק המקום בו אנו נמצאים מרבית הזמן כאשר אנחנו בבית הוא הסלון. בסלון מארחים, צופים בטלוויזיה ועוד. הרהיט שהכי בולט לעין בסלון הוא ללא ספק הספה עליה אנחנו יושבים, וכתמים על הספה אף פעם לא נראים טוב, לפחות בעיני אלו שאינם דרי הבית. יש לא מעט חומרי ניקוי המיועדים לניקוי בדים מסוגים שונים אך אף פעם אנחנו לא מצליחים להגיע לרמת האיכות של מנקי ספות מקצועיים. הסיבות לכך רבות, החל מסוג חומר הניקוי בו אנו משתמשים ועד ציוד מקצועי המיועד לניקוי ספות או שטיחים שכולל שואבים מקצועיים וכדומה. אנחנו בסופר קלין רוצים שתהנו מניקיון מקצועי גם בשיטת "עשה זאת בעצמך" כלומר לנו יש חומרי ניקוי מקצועיים שיתנו לכם תוצאות של מקצוענים ללא צורך בציוד מקצועי מיוחד. G-470M הינו חומר שפותח במיוחד למגזר המקצועי והפרטי ומטרתו להסיר לכלוך וכתמים מכל סוגי הטכסטיל. איך עושים זאת? הנה כמה טיפים שיקלו ויעזרו לכם להילחם בכתמים על הספות או השטיחים:

הרגלי ניקיון

אחד הדברים החשובים ביותר לשמירה על סטנדרטים של ניקיון הוא ללא ספק ביצוע ניקיון בתדירות קבועה, בין אם שימוש עם חומרי ניקוי או לא. אל תחכו למצב בו הכתמים הפכו להיות חלק מהבד אלא עשו לכם הרגל בו אחת לתקופה אתם מנקים את הריפודים או השטיחים, מסירים אבק, שואבים לכלוכים, פירורים ושערות של בעלי חיים. שמירה על הניקיון בתדירות קבועה תקטין את כמות הלכלוך המצטברת.

סוג הכתם

יש סוגים שונים של כתמים, חלקם ניתנים לניקוי בקלות ואחרים מחייבים התערבות של בעלי מקצוע או חומרי ניקוי מקצועיים. בכל מקרה חשוב לאבחן את הכתם על מנת להתאים את חומר הניקוי הנכון עבורו.

זמן

זמן הוא קריטי במיוחד בעינייני כתמים, נסו כמה שיותר מהר לנקות את הכתם על מנת שלא יטמע בבד. ככל שתמתינו יותר כך יהיה קשה יותר להסיר את הכתם.

יש גם שיטות אחרות המחליפות חומרי ניקוי מקצועיים (לפעמים)

מבין שיטות הניקוי ללא ספק הרבה חושבים כי שיטות סבתא עושות את העבודה. אחוז ההצלחה נמוך ולא עם כל סוגי הכתמים שיטות אלו מצליחות, כך למשל המסת אבקת כביסה והוספת מעט סודה לשתייה תסיר חלק מהכתמים השטחיים מרוב סוגי הריפוד והשטיחים אך הסכנה בגרימת נזק לבד לא משתלמת, ואם מדובר על כתמים קצת יותר עקשים העדיפו חומרי ניקוי מקצועיים כגון G-470m שפותח במיוחד עבור הסרת כתמים.

אבל חשוב לא להתפשר על מקצועיות. תמיד, אבל תמיד מומלץ שתפנו למקצוענים שיש להם חומרי ניקוי שיעשו את העבודה בצורה יעילה יותר ובפחות זמן. אנחנו בסופר קלין ממליצים להשתמש ב G-470m חומר שפותח במיוחד לניקוי כתמים ולכלוך מכל סוגי הטכסטיל.