דף הבית מאמרים מקצועיים לנקות ספות כמו מקצוענים עם חומר ניקוי ספות

לנקות ספות כמו מקצוענים עם חומר ניקוי ספות

מבין כל הריהוט בבית ללא ספר הספות והשטיחים הם אלו שסופגים הכי הרבה לכלוך, בין אם זה בגלל הבגדים שלנו, אולי נשפך לנו משהו על הספה, לא משנה מה הסיבה, סופת צריך לנקות.

ניקוי ספות
ניקוי ספות

מבין כל הריהוט בבית ללא ספר הספות והשטיחים הם אלו שסופגים הכי הרבה לכלוך, בין אם זה בגלל הבגדים שלנו, אולי נשפך לנו משהו על הספה, לא משנה מה הסיבה, סופת צריך לנקות. הניקיות מתבצע עם חומר ניקוי ספות שבעצם מרענן ומסיר את הלכלוך מן הריפוד של הספה. רבים מאיתנו מעדיפים להזמין חברה לטובת ניקוי הריפודים אולם אם נספר לכם כמה קל לנקות בעצמכם את הספה עם חומר ניקוי ספות יתכן כי תחשבו פעמיים לפני ההוצאה הבאה על איש מקצוע. חשוב לציין כי שימוש עם חומר ניקוי ספות באופן עצמאי לא מחליף את בעל המקצוע שמגיע עם ציוד מקצועי ומבצע ניקיון יסודי, אלא הכוונה היא שאם אתם רוצים לתת ריענון לפני שמגיעים אורחים או שגיליתם כתם חדש ללא ספק תוכלו גם לבד.

 

חומר ניקוי ספות לא רק למקצוענים

כפי שאמרנו ניקוי עצמי של ספות אינו מחליף את המכשור והציוד המקצועי שיש למומחים אבל יחד עם זאת תוכלךו בעצמכם עם חומר ניקוי ספות מקצועי להגיע לתוצאות לא פחות טובות. אבל רגע לפני שאתם ממהרים לשפוך חומר כזה או אחר על הספה שלכם כדאי שתבינו מה כללי האצבע בכל הנוגע אל חומר ניקוי ספות:

קונים ממומחים – אל תתפתו לפרסומות וסטיקרים, יש לא מעט חומרי ניקוי שיעשו לכם נזק לריפוד, מומלץ לפנות לבעלי מקצוע או לחנות המתמחה במכירת חומר ניקוי ספות על מנת להבטיח מקסימום תוצאות איכות ומינימום נזק לספה שלכם.

ייעוד – יש מגוון עצום של סוגי ריפודים לספות, חלקם בד, עור, ועוד. חשוב לבדוק ולוודא שאתם בוחרים חומר ניקוי ספות שמתאים לסוג הספה שלכם ולא משהו כללי. בנוסף גם אם בחרתם חומר כזה או אחר עדיין ההמלצה הגורפת היא לבדוק בפינה נסתרת אם החומר טוב לכם על מנת שלא תגלו זאת מאוחר מידי.

זהירות! – נכון שיש מסירי שומנים, מסירי כתמים ועוד הרבה חומרים המתיימרים להיות מסירי כתמים אך אין הכרח שאלו מתאימים לספה שלכם. בחירת חומר ניקוי ספות חייב להיות בהתאמה מלאה לסוג הספה שלכם.

אל תמהרו – נשפך לכם קפה? תה? שוקו? או שהילדה ציירה עם טוש על הספה? לא משנה מה הסיבה אל תמהרו לרוץ ולנקות, סביר להניח שהחיפזון יגרום לנזק חמור הרבה יותר, היוועצו עם מומחים אשר ימליצו לכם על חומר ניקוי ספות מתאים.

 

ואם בכל זאת במקום חומר ניקוי ספות בחרתם להזמין מקצוען…

לא אחת אחרי שמנסים לנקות ספה לבד ולהשתמש עם חומר ניקוי ספות מגלים שהמשימה לא מצליחה ואז מחליטים להזמין מקצוען, מעולה זה אפילו עדיף אז הנה כמה כללים להזמנת חברה לניקוי ספות:

המלצות – המלצה טובה שווה אלף מילים, חשוב לקבל המלצות על חברת הניקוי על מנת להבטיח שאתם בוחרים במי שיתן לכם את השירות הטוב ביותר בשבילכם.

לוחות זמנים – לעיתים יש תקופות יותר לחוצות כמו לפני חגים, לכן כדאי לא לדחות את הניקוי לתקופות לחוצות אלו אלא לתכנן את מועד הניקיון מבעוד מועד.

שירות ואחריות – חשוב מאוד לבדוק ולוודא לפני תחילת העבודה האם חברת הניקוי נותנת אחריות על העבודה שהיא מבצעת, לא תרצו לגלות כתם גדול יותר או קרע בריפוד..