דף הבית מאמרים מקצועיים לנקות ספה כמו מקצוענים עם חומר לניקוי ספות

לנקות ספה כמו מקצוענים עם חומר לניקוי ספות

מבין כלל הרהיטים בבית העיקריים המשמשים אותנו לעיצוב הבית הם הספות.  מגוון סוגי הסגנונות של ספות הוא עצום ולכל עיצוב פנים יש סגנון ועיצוב משלו. הספות נמצאות לרוב במרכז הסלון ואנו יושבים עליהם כמעט מידי יום.

ניקוי ספות
ניקוי ספות

מבין כלל הרהיטים בבית העיקריים המשמשים אותנו לעיצוב הבית הם הספות.  מגוון סוגי הסגנונות של ספות הוא עצום ולכל עיצוב פנים יש סגנון ועיצוב משלו. הספות נמצאות לרוב במרכז הסלון ואנו יושבים עליהם כמעט מידי יום. רגע לפני שנספר לכם איך מנקים ספות ואיך משתמשים עם חומר לניקוי ספות נבין למה בכלל צריך לנקות את הספה שלנו. הספה כאמור היא אלמנט עיצובי שמאפשר לנו מצד אחת לתת מראה יחודי, נעים וחמים לחלל בו היא ממוקמת, ממש בדומה לוילונות התלויים על החלון. על מנת לשמור על הספה שלנו נקיה עלינו לנקות אותו אחת לתקופה, ואין הכוונה רק לשאיבת אבק או ניקיון מקומי כי זו רק מחצית מהעבודה.

 

סוגים שונים של כתמים ולכלוך והשימוש עם חומר לניקוי ספות

רגע לפני שנבין איך מנקים לבד ספות חשוב לספר שגם ניקיון על ידי שואב אבק לא בהכרח מסיר את כל האבק. כמו ששיפשוף מקומי עם מטלית רטובה לא תסיר כתמים מבד הריפוד, אך לא בהכרח הספה המלוכלכת מכילה אבק ועל כן יש צורך בשימוש עם חומר לניקוי ספות. ההספה מעבר לכך שהיא מתמלאת באבק, חול, הוא גם מתלכלך עם דברים נוספים כגון שאריות אוכל, לכלוך כתמי שתייה, שערות של בעלי חיים ועוד. על מנת לנקות את הספה בצורה יעילה רגע לפני שממהרים להשתמש עם חומר לניקוי ספות יש לבצע את הפעולות הבאות שהן:

  • שאיבת אבק – לפני יישום חומרי ניקוי מכל סוג מומלץ לשאוב את האבק על מנת למנוע את חדירתו לעומק הסיבים של הריפוד.
  • ניקיון ראשוני – הסרה ראשונים על ידי מטלית ומים חמים של הלכלוך תקל על עבודת הניקיון בהמשך
  • ניסוי נסתר – רגע לפני השימוש עם חומר לניקוי סםות מומלץ לנסות אותו במקום נסתר כמו הדופן האחורית על מנת לוודא שלא נגרם נזק לריפוד.
  • ניקוי עם חומר לניקוי ספות – יש ליישם את החומר בהתאם להוראות היצרן על מנת להפיק את התוצאה הטובה ביותר
  • ייבוש מלא – חשוב להמתין לייבוש מלא לפני השימוש על מנת להבטיח שלא ידבק לכלוך חדש.

 

חשוב שתדעו חומר לניקוי ספות אינו תחליף להזמנת חברת ניקיון מקצועית

הבנו כי  הניקיון של הספות חשוב על מנת לשמור עליהם לאורך זמן וגם למנוע היווצרות פטריות ובקטריות עקב הלכלוך שמצטבר. זיכרו כי שימוש עם חומר לניקוי ספות הינו פתרון מעולה למקרי חירום וכדאי שיהיה חומר לניקוי ספות בהישג ידכם, כך תמיד במקרה חירום תוכלו להסיר כתם או לכלוך. יחד עם זאת חומר לניקוי ספות אינו בא להחליף את הניקוי המקצועי אותו יש לבצע לבצע אחת לתקופה עם חברת ניקיון המומחית לניקוי ספות. להם יש אמצעים וציוד שיהפכו את ריפוד הספה שלכם לנקייה כמו ביום שקניתם אותה. שמירה באופן סדיר על ניקיון הספה מבטיח אורך חיים והיא תמשיך להיראות טוב. בכל מקרה של כתם על ריפודי הספה או שאלה אתם מוזמנים להתייעץ עם אחד המומחים שלנו על מנת לאבחן את הבעיה ולבחור את שיטת הניקיון הנכונה והטובה ביותר עבורכם.