דף הבית מאמרים מקצועיים כיצד לנקות מכשירי נירוסטה עם מסיר שומנים

כיצד לנקות מכשירי נירוסטה עם מסיר שומנים

נירוסטה מטופחת ונקייה מוסיפה אלגנטיות ותחכום לכל מטבח. עם זאת, אם אינך יודע כיצד לנקות מכשירי נירוסטה או שתדירות הניקוי היא לא לעתים קרובות מספיק, הנירוסטה מאבדת מהברק שלה ואתם עלולים להישאר עם חדר מלא במכשירים אפורים ומשעממים.

חומרי ניקוי לבית
חומרי ניקוי לבית

נירוסטה מטופחת ונקייה מוסיפה אלגנטיות ותחכום לכל מטבח. עם זאת, אם אינך יודע כיצד לנקות מכשירי נירוסטה או שתדירות הניקוי היא לא לעתים קרובות מספיק, הנירוסטה מאבדת מהברק שלה ואתם עלולים להישאר עם חדר מלא במכשירים אפורים ומשעממים. אבל אם אתם רוצים לשמור על ברק הנירוסטה המבריק הזה תוכלו להשתמש בחומרי ניקוי ייעודיים כגון מסיר שומנים – כל עוד אתם יודעים איך להשתמש בהם תוכלו לנקות נירוסטה כמו מקצוענים! כל מה שאתם צריכים לזכור הוא כמה פעולות פשוטות של עשה ואל תעשה כדי להחזיר את הברק מבלי לפגוע במשטחים שלך במיוחד אם אתם משתמשים בתכשירי ניקוי שונים כגון מסיר שומנים.

 

לנקות נירוסטה עם מסיר שומנים, הטיפים שלא רוצים שתגלו

לפני שאתם בודקים איך להוריד את הסימנים מהנירוסטה, חשוב לבדוק את הוראות היצרן. ההוראות האלה הן הדרך הטובה ביותר לניקוי נירוסטה. הם בדרך כלל כוללים לא רק במה להשתמש אלא גם במה לא להשתמש במכשיר הספציפי שלך. כך לעיתים יהיו חומרים כגון מסיר שומנים שיגרום נזק לנירוסטה במקום תועלת. אבל מה תעשו אם אין לך את הניירת או המדריך של המכשיר שלכם? להלן טיפים שנבדקו בשטח החלים על רוב גימורי הנירוסטה.וכמובן שחלקם עושים שימוש עם מסיר שומנים.

  • אל תמהרו להשתמש עם מסיר שומנים, מטלית רכה רטובה במים חמימים תספיק לרוב לניקוי כללי.
  • חומר המיועד לניקוי זכוכית טוב להסרת טביעות אצבעות.
  • נגבו לכיוון קווי הליטוש כדי למנוע השארת פסים.
  • יבשו עם מגבת לאחר הניקוי כדי למנוע כתמי מים.
  • כאשר יש שכבת שומן דביר, לרוב במוצרים שנמצאים במטבחים יש להשתמש בחומר מסיר שומנים ועדיף מסחרי כדי להסיר את שכבת השומן על הנירוסטה במידת הצורך, אך תמיד יש לקרוא תחילה את ההוראות ולבצע בדיקה נקודתית.

 

לפעמים השימוש עם מסיר שומנים לא מספיק (למראית עין) אך היזהרו מפיתויים כגון

לא אחת ניסיון ראשון או שני אינו מסיר את שכבת השומן שדבקה על הנירוסטה ואתם מתפתים לנסות ולהסירה בשיטות אגרסיביות יותר. היזהרו מהפיתויים הללו מכיוון שאתם עלולים לגרום לנזק:

  • התרחקו מצמר פלדה ומברשות. הם ישרטו את פני השטח של הנירוסטה שלכם ויהפכו אותו לרגיש יותר לחלודה והכתמה.
  • חומרי ניקוי בעלי שחיקה ישרטו את פני השטח ויקהו את הגימור, נסו להשתמש בחומר כגון מסיר שומנים בעל ריכוז גבוה יותר..
  • זיכרו כי אקונומיקה וחומרי ניקוי עם כלור יכתימו ויפגעו בנירוסטה.
  • אל תשאיר מים מלוכלכים ושאריות תמיסת ניקוי לייבוש על הנירוסטה שלך, נגבו שאריות נוזלים מיד, אחרת זה עלול להשאיר כתמים קבועים.
  • חלק ממי הברז עלולים להיות קשים ולהשאיר כתמים או כתמים. השתמש במים מזוקקים או מסוננים במקום זאת כאשר אתם משלבים גם מסיר שומנים לצורכי הניקוי.