דף הבית טיפים והמלצות בחירת חומרי ניקוי לבית

בחירת חומרי ניקוי לבית

לא משנה אם אתם בעלי בית פרטי, דירה בבעלותכם או שאתם שוכרים דירה השמירה על הניקיון היא חשובה לאין שיעור הוא מחייבת אתכם להקפיד בתדירות גבוהה לנקות או להסיר לכלוך וכתמים שנמצאים בבית שלכם.

חומרי ניקוי לבית
חומרי ניקוי לבית

לא משנה אם אתם בעלי בית פרטי, דירה בבעלותכם או שאתם שוכרים דירה השמירה על הניקיון היא חשובה לאין שיעור הוא מחייבת אתכם להקפיד בתדירות גבוהה לנקות או להסיר לכלוך וכתמים שנמצאים בבית שלכם. יש חשיבות רבה לבחירת חומרי ניקוי לבית שיתאימו לצורך שלכם, יש לקחת בחשבון את המשטח אותו אתם רוצים לנקות, גודל המשטח אותו אתם רוצים לנקות וכמובן עד כמה אתם רוצים להשקיע באיכות של אותם חומרי ניקוי לבית. יש מגוון סוגים של חומרי ניקוי לבית הנבדלים ביניהם באיכויות, עלויות, וכמויות.

 

ארבעה דגשים לבחירת חומרי ניקוי לבית

כאשר אתם עומדים לרכוש חומרי ניקוי לבית יש חשיבות לשים דגש על ארבעה סעיפים אשר יבטיחו לכם לא רק חומרים משובחים ואיכותיים אלא גם שבאמת תקבלו את תוצאת הניקיון שאתם שואפים לה נקודה מכיוון שיש מגוון עצום של סוגים ואפשרויות עבור חומרי חומרי ניקוי לבית אלו הדגשים שמומלץ לתת עליהם את הדעת:

המלצת איכות – פרסומות יש אין סוף ותמיד בפרסומת נוזל לשטיפת רצפות מריח הכי טוב הוא מנקה הכי מבריק אולם מה שאתם לא יודעים של כל סוג של רצפה יש צורך להתאים חומרי ניקוי לבית על מנת שמצד אחד אכן הניקיון שאנו שואפים אליו יתבצע ומצד שני שלא לגרום נזק.לכן כאשר אתם עומדים לרכוש סוג של חומר ניקוי כלשהו התייעצו עם בעל מקצוע קבלו המלצה ורק לאחר מכן בחרו את אותם חומרי ניקוי לבית לשימושכם.

תאימות למשטח –  אם יש לכם רצפה עשויה משיש חומר הניקוי עבור היה שונה מאשר רצפת גרניט פורצלן, כך גם לגבי  משטחי עץ שאופי הניקיון שלהם שונה ממשטחי פורמייקה לדוגמא נקודה לכן בבואכם לרכוש חומרי ניקוי לבית ציינו במפורש מה המשטח אותו אתם עומדים לנקות.

מקסימום ירוק ככל הניתן –  חומרי ניקוי במקורות היו עשויים מכימיקלים רמת הריכוז של אותם כימיקלים משפיע באופן ישיר על היכולת שלהם לבצע ניקיון או הסרת כתמים או הסרת שומנים וכדומה. יחד עם זאת קיימים היום לא מעט חומרי ניקוי לבית ידידותיים לסביבה שאינם פולטים אדים רעילים אורחות שעלולים לגרום לכם לנזק אמיתי נקודה נסו לאתר את אותם חומרי ניקוי שאין המשתמשים בריכוזים גבוהים של כימיקלים אם בכלל.

לא בכל מחיר –  חלופות לחומרי ניקוי תמיד יש אל תתפתו לרכוש את החומר הכי יקר מכיוון שאין זה מעיד על איכותו או לחילופין החומר הזול ביותר אינו בהכרח ירוד מבחינת האיכות שלו.

 

ככה תאחסנו חומרי ניקוי לבית

 סעיף חשוב הנוגע אל חומרי ניקוי לבית הוא נוסע איחסון. גם אם בחרתם חומרי ניקוי ירוקים וידידותיים לסביבה וגם אם לא עדיין אחסון חומרי ניקוי לבית חייב להתבצע בצורה אחראית תוך כדי מניעה של גישה לילדים או למי שאינו מורשה. מומלץ לאחסן חומרי ניקוי לבית בארונות גבוהים הוא סגורים שאינם חשופים לטמפרטורות גבוהות וזאת על מנת על מנת לא ליצור נידוף של אותם כימיקלים הנפלטים מחומרי הניקוי.