א - ה 8:00 - 20:00 ימי שישי וערבי חג 8:00 - 14:00
טלפון 08-8525151
כתובת האורגים 18, אשדוד
משלוחים לכל חלקי הארץ
חומרי ניקוי לבית

חבילת חומרי ניקיון מושלמת לפסח

גם אתם רוצים לנקות את הריפודים והשטיחים שלכם כמו המקצוענים?

פסח בפתח ובהלת הניקיון קופצת על כולנו. אחד הדברים הבולטים לעין שצריך לטפל בהם בצורה מקצועית הם ללא ספק הריפודים של הספות בסלון והשטיחים, שניהם חשופים למגע יום יומי עם הבגדים שלנו והנעליים. הכתמים בלית ברירה קורים בין אם זה עקב שימוש או דבר מה שנשפך עליהם ויצר כתם. 

G – 470M הוא חומר ניקוי מרוכז הנמצא בשימוש של בעלי מקצוע ומהווה פתרון מושלם לניקוי והסרת כתמים מריפודים, שטיחים ומגוון טקסטילים נוספים.

עכשיו גם אתם יכולים להנות מניקיון ללא פשרות של השטיח שלכם או של הספה. 

קחו לכם את G – 470M השמפו המומלץ על ידי בעלי מקצוע רבים לניקוי הריפודים והשטיחים שלכם.

רוצים לדעת כיצד מיישמים את החומר? לחצו כאן

רוצים לנקות אריחי גרניט פורצלן או קרמיקה כמו המקצוענים?

הדבר הראשון שפוגשים בבית שלכם, ובעצם בכל בית הם ללא ספק הרצפות. יש מגוון גדול של אריחים לבית, חלקם הם אריחי גרניט פוצלן או קרמיקה. שמירה על הניקיון שלהם אינה משימה מורכבת במיוחד אם יש לכם חומרי ניקוי כמון של המקצוענים.

G – 490 הוא חומר לשימוש יום יומי לניקוי ושטיפת אריחי גרניט פורצלן וקרמיקה.

כאשר מבצעים ניקיון יום יומי יש חשיבות רבה לאיכות חומר ניקוי לרצפות שאתם משתמשים בו על מנת שמצד אחד תקבלו את הניקיון שאתם רוצים ומצד שני שלא תשחקו או תגרמו נזק לאריחים.

אז כמו שאתם יודעים, פסח כבר כמעט כאן והדרך שלכם לנקות בצורה מושלמת את הרצפות שלכם זה עם G – 490. 

רוצים לדעת כיצד מיישמים את החומר? לחצו כאן

החומר שאיתו תעשו חידוש החריצים בין האריחים כמו חברות הניקיון המקצועיות!

נכון שאתאריחי הגרניט פורצלן או הקרמיקה אתם מנקים ביסודיות ואפילו מידי יום, (מומלץ להשתמש ב G – 490 לשימוש יום יומי לניקוי ושטיפת אריחי גרניט, פורצלן וקרמיקה) אבל את החריצים בין האריחים (הרובע) גיליתם שלא כל כך קל לנקות. עכשיו יותר מתמיד תוכלו להלבין ולנקות את השומן והלכלוך כמו מקצוענים.

G – 491 הוא חומר לניקיון יסודי של אריחי גרניט פורצלן וקרמיקה. חומר ניקיון זה הינו חומר מקצועי אשר נמצא בשימוש מיטב חברות הניקיון, וכעת ג אתם יכולים להנות מחריצי אריחים נקיים.

חשוב לציין כי G – 491 הינו חומר מאסיבי לניקיון יסודי ועמוק של מגוון לכלוכים, שאריות שומן, ןןקס ועוד. החומר אינו מיועד לשימוש יום יומי למרות שהוא בעל מרכיבים יחודיים השומרים על האריחים ועל הברק שלהם ללא פגע.

רוצים לדעת כיצד מיישמים את החומר? לחצו כאן

לנקות, להבריק, לחטא ולהריח נהדר, הכל בחומר אחד לניקוי כללי!

בחג הפסח הזה תעבדו פחות קשה! אחד הדברים שמאפיינים את חג הפסח הוא כמות הניקיונות שאנו צריכים לעשות. יחד עם הניקיונות באים גם מגוון עצום של חומרי ניקוי. לכל משטח יש את החומר שלו, לשירותים, למקלחת, למטבח ועוד.

אנחנו מציגים לכם את G – 482 חומר לניקיון כללי בניחוח הדרים משגע. עם חומר הניקיון הזה תוכלו לנקות מגוון גדול של אזורים בבית ללא צורך בהחלפת החומר ממקום למקום.

G – 482 הינו חומר ניקיון שאיתו תוכלו לשטוף רצפות מכל סוג ללא חשש לפגיעה בברק האריח או בציפוי שלו, כמו כן תוכלו לנקות את אריחי המקלחת או האמבטיה, ואפילו את האסלה בשירותים החומר אינו יוצר הקצפה מוגברת כמו חומרי ניקוי אחרים ולכן ניתן אף להשתמש בו עם מכונות ומכשירי שטיפה שונים.

רוצים לדעת כיצד מיישמים את החומר? לחצו כאן

הסרת שומנים מקצועית, עם מינימום ריח ובלי לפגוע בסביבה!

תמיד רציתם לנקות את השומן הדביק מהכיריים או מאיזה תבנית אפייה עקשנית אבל הריח העז של חומר להסרת שומנים חריף כל כך שלא פעם בחרתם לדחות או לוותר על הסרת שומנים?

קסון פורטה הינו פיתוח ייחודי של מסיר שומנים עוצמתי וידידותי לסביבה כאחד.

היתרון הבולט של מסיר שומנים קסון פורטה הוא שאין לו את הריח החריף שמאפיין את החומרים האחרים להסרת שומנים והוא גם ידיתותי לסביבה, העוצמה שלו באה לידי ביטוי כבר מההתחלה, עם קסון פורטה תוכלי להסיר שומנים מכל מקום ומשטח כמו תנורים, מחבתות, סירים, כיריים, גריל ומנגל.

*אינו מיועד למשטחי אלומיניום

רוצים לדעת כיצד מיישמים את החומר? לחצו כאן

אל תפספס את המבצע

אנחנו לא שולחים ספאם.

רוצים לדעת לפני כולם על המבצעים שלנו?

אנחנו לא שולחים ספאם!